Politica de Confidentialitate

1. Notiuni de Baza

ICOI Romania ia in serios confidentialitatea datelor. Aceasta Politica de Confidentialitate explica cine suntem, modul in care colectam, impartim si folosim Informatii Personale si modul in care va puteti exercita drepturile de confidentialitate.

Va recomandam sa cititi aceasta Politica de Confidentialitate in intregime pentru a va asigura ca sunteti pe deplin informati. Daca aveti orice intrebari sau nelamuriri cu privire la utilizarea de catre noi a informatiilor dvs. personale, atunci va rugam sa ne contactati folosind datele de contact furnizate la sfarsitul sectiunii 4.

www.icoi.ro este o platforma online operata de catre Asociatia ICOI Romania, cu sediul in Bucuresti, Sector II, str. Frederic Chopin 20A („noi”, „al nostru”, „ICOI Romania”, „Asociatia”).

In cadrul acestui material, acesti termeni au urmatorul inteles:

„Website(uri)” – inseamna orice web site pe care il detinem si operam (cum este www.icoi.ro); orice pagini web, caracteristici interactive, aplicatii, widget-uri, bloguri, retele sociale, „taburi“ ale retelelor sociale sau alte oferte on-line, pentru mobil sau oferte wireless care posteaza un link catre aceasta Politica de Confidentialitate.

„Servicii” – totalitatea serviciilor, ofertelor si facilitatilor oferite de catre Website si Asociatie;

„Vizitator” – orice persoana care viziteaza website-ul (urile) nostru (noastre);

„Utilizator” – persoana care utilizeaza serviciile oferite de noi in cadrul Website-ului;

„Membru” – persoana care este inregistrata ca membru al Asociatiei, cu cotizatia de membru achitata la zi si care beneficiaza de intreaga gama de servicii oferita de Website (uri);

„dvs.” sau „al dvs.” inseamna, in functie de context, un Vizitator sau Membru.



2. Confidentialitatea pentru Membrii

Aceasta sectiune se aplica Informatiilor Personale pe care le colectam si procesam de la un Membru sau un potential Membru, prin furnizarea Serviciilor. Daca nu sunteti un Membru, sectiunea 3. Confidentialitatea pentru Vizitatori ale acestei Politici pot fi mai aplicabile pentru dvs. si datele dvs. In aceasta sectiune, „dvs.“ si „al dvs.“ se refera la Membri si potentiali Membri.



A. Informatiile colectate

Informatiile personale pe care le putem colecta, in linii mari se incadreaza in urmatoarele categorii:

  1. Informațiile furnizate de dvs.: In cursul utilizarii Serviciilor noastre, ne puteti furniza Informatii Personale despre dvs. Informatiile Personale sunt de obicei, dar nu exclusiv, oferite de dvs. atunci cand va inscrieti ca Membru pentru a utiliza Serviciile noastre, pentru a va consulta cu echipa noastra de servisare pentru Membrii, pentru a ne trimite un e-mail sau a comunica cu noi in orice alt mod. Va vom anunta inainte de colectare daca furnizarea Informatiilor Personale pe care le colectam este obligatorie sau in cazul in care acestea pot fi furnizate in mod voluntar si consecintele, daca exista, in cazul in care refuzati sa furnizati aceste informatii. Oferindu-ne aceste informatii, sunteti de acord ca aceste informatii sa fie colectate, folosite si dezvaluite asa cum este descris in Termenii de Utilizare si in aceasta Politica de Confidentialitate.

    Aceste informatii pot include: Informatii pentru inregistrare: Aveti de nevoie de un Cont ICOI Romania pentru a folosi Serviciile noastre in calitate de Membru. Cand va inregistrati pentru un cont, vi se va cere sa furnizati anumite informatii de baza, cum ar fi numele, prenumele, adresa de e-mail, parola, numele companiei, adresa companiei, ocupatia, studii complementare, specializari (in limita in care are legatura cu conditiile impuse de ICOI pentru a obtine calitatea de membru), seria si numarul licentei sau adeverintei de studii, CNP, adresa si numarul de telefon.

    Informatii pentru facturare si comunicare: De asemenea vi se vor solicita informatii necesare emiterii facturilor pentru platile efectuate de dvs.: cotizatie de membru ICOI, taxe de curs, seminarii sau conferinte, orice alte sume achitate pentru inscrierea sau participarea la diferite evenimente organizate de catre/sub patronajul Asociatiei (chiar daca acestea sunt organizate prin alte societati organizatoare). Aceste informatii pot include: Forma de inregistare comerciala a societatii pentru care se va elibera factura, CUI, CIF, EUID sau detalii a cartilor de credit, adrese de facturare. De asemenea Asociatia va pastra o inregistrare a tuturor tranzactiilor efectuate si de asemenea a comunicarilor dintre Asociatie si dvs.

  2. Informatii pe care le coloctam automat: Cand utilizati Serviciile, putem colecta automat anumite informatii despre dispozitivul folosit de dvs. si de utilizare a Serviciilor noastre. Noi folosim cookie-uri si alte tehnologii de urmarire pentru a colecta o parte din aceste informatii. Utilizarea cookie-urilor si a altor tehnologii de urmarire este discutata mai in detaliu in Declaratia noastra de Cookie aici.

    Aceste informatii pot include: Informații despre dispozitiv:putem colecta informatii despre dispozitivul folosit de dvs. si aplicatiile pe care le utilizati pentru a accesa Serviciile, cum ar fi adresa IP, sistemul de operare, ID-ul browser-ul, precum si alte informatii despre sistem si conexiune.

    Date de log: Serverele noastre pastreaza fisierele jurnal care inregistreaza datele de fiecare data cand un dispozitiv acceseaza acele servere si acele fisiere log contin date cu privire la natura fiecarui acces, inclusiv cel de adrese IP. Putem accesa, de asemenea, metadatele si alte informatii asociate cu fisierele pe care le incarcati prin Serviciile noastre.

    Date despre folosirea serviciilor si ofertelor noastre: Noi colectam date de fiecare data cand interactionati cu serviciile noastre, care pot include datele și orele de accesare a Serviciilor si activitatile de navigare (cum ar fi ceea ce sunt folosite portiuni ale Serviciilor). De asemenea, colectam informatii cu privire la performanta Serviciilor. Aceste informatii ne permit sa imbunatatim continutul si functionarea serviciilor, si faciliteaza cercetarea si analiza Serviciilor.

  3. Informatii pe care le colectam din alte surse: Din cand in cand putem obtine informatii despre dvs. si datele dvs. de contact din surse terte cum ar fi baze de date publice, platforme social media, ofertanti de date sau partenerii sau colaboratorii nostrii cu care derulam activitati specifice.

    Exemple de informatii pe care le primim din alte surse includ informatii demografice (cum ar fi varsta si sexul), informatii despre dispozitiv (cum ar fi adrese IP), locatie (cum ar fi orasul si starea), precum si date comportamentale online (cum ar fi informatii despre utilizarea sociala site-uri mass-media, informatii vizualizare de pagina si rezultatele de cautare si link-uri). Noi folosim aceste informatii, singure sau in combinatie cu alte informatii (inclusiv informații personale) pe care le colectam, pentru a spori capacitatea noastra de a oferi servicii si continut relevant pentru dvs. De asemenea aceste informatii pot include nume, prenume, numar de telefon, adresa de e-mail si adresa provenite din bazele de date ale partenerilor si colaboratorilor nostrii care au organizat evenimente in sub patronajul/in legatura cu Asociatia sau cu scopul Asociatiei.

  4. Informațiile din utilizarea aplicațiilor noastre mobile: Atunci cand utilizati aplicatiile noastre mobile, putem colecta anumite dispozitive si informatii referitoare la utilizarea acestora, in plus fata de informatiile descrise in alta parte in aceasta Politica de Confidentialitate.

    Informatii despre dispozitiv: putem colecta informatii despre tipul de dispozitiv si sistemul de operare utilizat. Noi nu cerem, accesam, sau urmarim informatii bazate pe locatie de pe dispozitivul dvs. mobil in orice moment, in timpul descarcarii sau folosirii aplicatiilor sau serviciilor noastre mobile.

    Date de utilizare a produselor sau serviciilor: Putem folosi software-uri de analiza mobile (cum ar fi Fabric.io) pentru a intelege mai bine modul in care oamenii folosesc aplicatia noastra. Putem colecta informatii despre cat de des folositi aplicatia si alte date de performanta.


B. Folosirea Informatiilor Personale

Putem folosi informatiile personale pe care le colectam prin intermediul Serviciilor sau alte surse pentru o serie de motive, inclusiv:

  • Pentru a tine evidenta membrilor, conform legii asociatiilor.
    Aceasta include inregistrarea unui cont pe Website, comunicari electronice intre dvs. si Asociatie precum si emiterea de facturi.
  • Pentru a emite facturi si a colecta bani online.
    Aceasta include trimiterea de e-mailuri, facturi, chitante, avize de plata, și avertizari in cazul in care avem nevoie de un alt numar de card bancar (in cazul in care Serviciile noastre includ posibilitatea platilor online). In cazurile unde se pot face plati online, folosim parti terte pentru procesarea de tranzactii bancare in siguranta, iar tertii colecteaza informații de facturare pentru a procesa comenzile si platile prin card bancar.
  • Pentru a va trimite mesaje de sistem de alerta.
    De exemplu, este posibil sa va informam cu privire la modificari temporare sau permanente ale Serviciilor sau trimite cont, notificari de securitate sau de conformitate, cum ar fi activitati noi, actualizari versiune, comunicate, avertismente de abuz si modificarile la aceasta Politica de Confidentialitate.
  • Pentru a comunica cu dvs. in legatura cu propriul Cont ICOI Romania sau pentru a va oferi suport client.
    De exemplu, daca utilizati aplicatiile noastre mobile, va putem intreba daca doriti sa primiti notificari push despre activitatea in cont. Daca ati optat pentru aceste notificari push si nu mai doriti sa le primiti, le puteti dezactiva aceste notificari prin intermediul sistemului de operare. De asemenea, daca observam ca anumite date necesare lipsesc sau sunt completate incorect in cadrul formularului pentru activarea Contului personal va putem anunta sau oferi suport in completarea acestuia prim mesaje, apeluri telefonice sau e-mail.
  • Pentru a indeplini cerintele legale, inclusiv respectarea hotararilor judecatoresti, citatii valabile, precum si alte mecanisme juridice adecvate.
  • Pentru a furniza informatii reprezentantilor si consilierilor, inclusiv avocati si contabili, pentru a ne ajuta sa se conformeze cerintelor legale, contabile sau de securitate.
  • Pentru a urmari si a ne apara in instanta, arbitraj, sau orice procedura juridica similara.
  • Pentru a raspunde la solicitarile legale ale autoritatilor publice, inclusiv pentru a indeplini cerintele de securitate sau de aplicare a legii nationale.
  • Pentru a oferi, a mentine si a imbunatati serviciile noastre.
    De exemplu, aceasta poate include schimbul de informatii personale cu terte parti, in scopul de a oferi si de a sprijini serviciile noastre sau pentru a face anumite caracteristici ale Serviciilor disponibile pentru dvs.
    Cand impartasim informațiile dvs. personale cu terte parti, vom lua masuri pentru a va proteja informatiile prin solicitarea catre aceste terte parti sa incheie un contract cu noi, care le cere sa folosească informatiile personale pe care le transfera intr-un mod care este in concordanta cu aceasta Politica de Confidentialitate si legile aplicabile privind confidentialitatea.
  • Pentru a va oferi sugestii si informatii
    Aceasta include trimiterea de comunicari cu caracteristici care compara campaniile de profil legate de activitatea Asociatiei, folosirea datelor pentru sugerarea de produse sau servicii de care ati putea fi interesat sau care ar putea fi relevante pentru dvs. Unele dintre aceste sugestii sunt generate prin utilizarea proiectelor noastre de analiza de date, care sunt descrise mai jos. Pentru mai multe informatii despre utilizarea de cookie-uri si alte tehnologii de urmarire pentru acest scop si instructiuni despre cum sa renuntati la a avea date colectate prin utilizarea de cookie-uri, va rugam sa consultati Declaratia de Cookie aici.
  • Pentru proiectele noastre de analiza de date.
    Proiectele noastre de analiza de date folosesc datele din conturile ICOI Romania, inclusiv informatii personale de contact, pentru a furniza si imbunatati serviciile noastre. Noi folosim informatii cum ar fi tipurile de cursuri si activitati accesate, istoricul de cumparaturi sau navigare sau firme agreate, astfel incat sa putem face previziuni mai informate, sa oferim informatii si ofertanti de produse pentru membrii nostri. Daca preferati sa nu oferiti accesul la aceste date, puteti renunta la proiectele de analiza de date in orice moment, prin email la office@icoi.ro.
    De exemplu, utilizam datele din conturile ICOI Romania pentru a permite recomandarea produselor, segmentarea publicului, si a oferi informatii cu caracteristici demografice pentru membrii nostri. Vom actiona ca un operator de date pentru a procesa datele pentru proiectele noastre de analiza de date in concordanta cu interesele noastre legitime, pentru imbunatatirea si consolidarea produselor si serviciilor noastre pentru membrii nostri. Ca intotdeauna, vom lua confidentialitatea Informatiilor Personale in serios, si vom continua sa punem in aplicare masuri de siguranta adecvate pentru a proteja aceste informatii personale impotriva utilizarii abuzive sau a dezvaluirii neautorizate.
  • Informatii combinate.
    Putem combina informatiile personale cu alte informatii pe care le colectam sau le-am obtinut despre dvs. (cum ar fi informatiile sursa de la partenerii nostri terta parte) pentru a va servisa in mod specific, cum ar fi pentru a livra informatii sau un serviciu in functie de preferintele sau restrictiile dvs, sau pentru publicitate sau directionarea in funcție de scopuri, in conformitate cu aceasta Politica de Confidentialitate. Cand combinam Informatiile Personale cu alte informatii in acest mod, vom trata aceste informatii ca Informatii Personale aplicand toate garantiile din aceasta Politica de Confidentialitate aplicabile.
  • Alte scopuri.
    Pentru a efectua alte scopuri legitime de afaceri, precum si in alte scopuri legale cu privire la care va vom notifica.

C. Cookie-uri si tehnologii de urmarire

Noi si partenerii/colaboratorii nostri pot utiliza diverse tehnologii pentru a colecta si stoca informatii atunci cand utilizati serviciile noastre, iar acest lucru poate include folosind cookie-uri si tehnologii de urmarire similare, cum ar fi pixeli si semnalizatoarele web. De exemplu, vom utiliza semnalizatoare web in email-urile pe care le trimitem catre dumneavoastra. Aceste semnale luminoase de web vor urmari anumite comportamente, cum ar fi daca e-mailul trimis prin intermediul Serviciilor a fost livrat si a deschis si daca link-urile din e-mail au facut clic. De asemenea, acestea ne permit colectarea de informatii, cum ar fi adresa destinatarului IP, browser-ul, tipul de client de e-mail si alte detalii similare. Noi folosim aceste informatii pentru a masura performanta campaniilor de e-mail, precum si pentru a furniza informatii de analiza si de a spori eficienta serviciilor noastre. Rapoartele sunt de asemenea disponibile pentru noi atunci cand vom trimite e-mail catre dvs, astfel incat putem colecta si revizui aceste informatii.



D. Alte Drepturi de protectie a datelor

Aveti urmatoarele drepturi de protectie a datelor:

  • De a accesa, corecta, actualiza sau solicita stergerea informatiilor personale. ICOI Romania ia masuri rezonabile pentru a se asigura ca datele pe care le colectam sunt de incredere pentru utilizarea prevazuta, corecte, complete si actualizate. Ca Membru, puteti gestiona datele din cont sau ne puteti contacta direct prin email la office@icoi.ro.
  • De a va opune la prelucrarea Informatiilor dvs. Personale, de a cere sa se restrictioneze prelucrarea informatiilor personale sau de a cere portabilitatea informatiilor personale. Trebuie sa va anuntam daca refuzati ca Asociatia sa prelucreze datele dvs. personale, statutul dvs. ca membru al Asociatiei nu va putea fi prelungit, Asociatia fiind obligata prin lege de a tine evidenta propriilor membrii.
  • In mod similar, daca informatiile personale sunt colectate sau prelucrate pe baza consimtamantului, persoana vizata isi poate retrage consimtamantul in orice moment. Retragerea consimtamantul dvs nu va afecta legalitatea oricarei prelucrari efectuata inainte de retragerea dvs, si nici nu va afecta procesarea informatiilor personale efectuate bazandu-se pe motive de prelucrare legale, altele decat consimtamantul. Retragerea consimtamantului va duce la pierderea calitatii de membu din motivele aratate mai sus.
  • Dreptul de a adresa o plangere unei autoritati de protectie a datelor cu privire la colectarea si utilizarea informatiilor personale. Pentru mai multe informatii, va rugam sa luati legatura cu autoritatea locala de protectie a datelor.
Puteti exercita aceste drepturi printr-o cerere adresata la office@icoi.ro. Noi raspundem la toate solicitarile pe care le primim de la persoane fizice care doresc sa-si exercite drepturile de protectie a datelor in conformitate cu legislatia in vigoare privind protectia datelor. Va putem solicita sa va confirmati identitatea pentru a ne ajuta sa raspundem in mod eficient la solicitare.



3. Confidentialitatea pentru Vizitatori

Aceasta sectiune se aplica Informațiilor Personale pe care le colectam si procesam prin Website-urile noastre in cursul obisnuit al activitatii noastre, cum ar fi legatura cu persoane recrutate de catre noi, evenimente, activitati de vanzare sau marketing. In aceasta sectiune, „dvs.“ si „al dvs.“ se refera la Vizitatori.



A. Informatiile colectate

  1. Informațiile furnizate de dvs. pe site-uri sau in alt mod: Anumite parti din site-urile noastre s-ar putea sa va ceara sa furnizati informatii personale in mod voluntar. De exemplu, este posibil sa va cerem sa furnizati anumite informatii personale (cum ar fi numele, datele de contact, numele companiei, informatii de profil), in scopul de a va inscrie pentru un cont gratuit (de simpatizant). De asemenea, putem colecta informatii personale, cum ar fi de contact si detalii de locuri de munca si feedback-ul, atunci cand participati la evenimentele noastre, luati parte la sondaje, sau prin intermediul altor interactiuni de afaceri sau de marketing pe care le putem avea cu dvs. Puteti alege sa furnizati informatii suplimentare atunci cand comunicati cu noi sau interactionati in alt fel cu noi, si vom pastra copii ale oricaror astfel de comunicari pentru evidentele noastre.

    Informatiile personale pe care vi se cere sa le furnizati si motivele pentru care vi se cere sa le furnizati, vor fi clare pentru dvs. la punctul unde noi va solicitam sa furnizati Informatiile Personale. Vom arata inainte de colectare daca furnizarea Informatiilor Personale pe care le colectam este obligatorie sau pot fi furnizate in mod optional si consecintele, daca este cazul, de a nu se oferi aceste informatii.

  2. Informatiile pe care le colectam in mod automat prin intermediul site-ului: Cand vizitati site-urile noastre, putem colecta, de asemenea, anumite informatii in mod automat de pe dispozitiv.

    Mai exact, informatiile pe care le colectam automat pot include adresa IP, sistemul de operare, browser-ul dvs. ID-ul, activitatea de navigare, precum si alte informatii despre sistem si conexiune si modul in care interactionati cu site-ul nostru si alte site-uri. Putem colecta aceste informatii ca o parte din fisiere jurnal precum si prin utilizarea de cookie-uri sau alte tehnologii de urmarire. Utilizarea cookie-urilor si a altor tehnologii de urmarire este discutata mai in detaliu in Declaratia noastra Cookie aici.


B. Folosirea Informatiilor Personale

Putem folosi informatiile pe care le colectam prin intermediul Website-ului pentru o serie de motive, inclusiv:

  • Pentru a oferi, opera, optimiza, si mentine site-urile noastre
  • Pentru a va trimite informatii in scopuri de marketing, in conformitate cu preferintele dumneavoastra de marketing.
  • In scopuri de recrutare, daca ati aplicat pentru un rol in ICOI Romania.
  • Pentru a raspunde la intrebarile si cererile online, precum si pentru a va oferi informatii si accesul la resurse sau servicii pe care le-ati solicitat de la noi.
  • Pentru a gestiona site-urile noastre si administrarea si securitatea sistemului.
  • Pentru a imbunatati navigarea si continutul site-urile noastre.
  • Pentru a identifica orice probleme de server sau de alt gen sau probleme de retea.
  • Pentru a procesa tranzactii si pentru a configura conturi online.
  • Pentru a compila statistici despre utilizarea site-ului si pentru a intelege mai bine preferintele vizitatorilor nostri.
  • Pentru a desfasura activitati de cercetare si dezvoltare pentru a imbunatati produsele si serviciile noastre.
  • Pentru a personaliza continutul si aspectul site-urile web.
  • Pentru a efectua alte scopuri legitime de afaceri, precum si in alte scopuri legale.

In plus, putem combina informatiile personale cu alte informatii despre dvs. pe care le colectam sau obtinem (cum ar fi informatiile a caror sursa o constituie partenerii nostri terta parte) pentru a va servisa in mod specific, cum ar fi pentru a livra un produs sau un serviciu in functie de preferintele sau restrictiile dvs. sau pentru publicitate sau directionarea in functie de scopuri, in conformitate cu aceasta Politica de Confidentialitate. Cand combinam informatiile personale cu alte informatii in acest mod, vom trata aceste informatii ca Informatii Personale la care se vor aplica toate garantiile aplicabile din aceasta Politica de Confidentialitate.


C. Informatii Publice si Website-uri terta parte

  • Blog. In cazul blog-urilor publice pe site-urile noastre orice informatii pe care le includeti intr-un comentariu pe blog-ul nostru pot fi citite, colectate si utilizate de oricine. In cazul in care pe blog-urile noastre apar informatii personale ale dvs si doriti ca acestea sa fie eliminate, contactati-ne ape office@icoi.ro. Daca nu putem elimina informatiile dvs., va vom informa care este motivul.
  • Platforme sociale mass-media și widget-uri. Site-urile noastre includ caracteristici de social media, cum ar fi butonul Like Facebook. Aceste caracteristici pot colecta informatii despre adresa IP si pagina pe care o vizitati pe site-ul nostru, si pot stabili un cookie pentru a se asigura ca aplicatia functioneaza in mod corespunzator. Caracteristicile si widget-urile platformelor sociale mass-media sunt fie gazduite de catre o terta parte fie gazduite direct pe site-ul nostru. De asemenea, ne mentinem prezenta pe platforme social media inclusiv Facebook, Twitter si Instagram. Orice informatii, comunicari sau materiale pe care le trimiteti la noi prin intermediul unei platforme de social media se face pe propriul risc, fara nici o asteptare de confidentialitate. Nu putem controla actiunile altor utilizatori ai acestor platforme sau actiunile platformelor in sine. Interactiunile dvs. cu aceste caracteristici si platforme sunt guvernate de politicile de confidentialitate ale companiilor care le furnizeaza.
  • Link-uri catre site-uri terte parti. Site-urile noastre includ link-uri catre alte site-uri, ale caror practici de confidentialitate pot fi diferite de ale noastre. Daca trimiteti Informatii Personale catre oricare dintre aceste site-uri, informatiile dvs. sunt guvernate de politica lor de confidentialitate. Va incurajam sa cititi cu atentie politica de confidentialitate a oricarui site pe care il vizitati.
  • Concursuri si tombole. Putem, din cand in cand, sa oferim sondaje, concursuri, tombole sau alte promotii pe site-urile noastre sau prin intermediul social media (in mod colectiv, „Promotii“).
    Participarea la Promotiile noastre este complet voluntara. Informatiile solicitate pentru intrare pot include Informatii Personale, cum ar fi numele, adresa, data nasterii, numarul de telefon, adresa de e-mail, numele de utilizator, si detalii similare. Noi folosim informatiile furnizate pentru a administra Promotiile noastre. Putem, de asemenea, cu exceptia cazului interzis prin regulile sau regulamentele promotiei, sa utilizam informatiile furnizate pentru a comunica cu dvs. sau alte persoane selectate, despre serviciile noastre. Putem impartasi aceste informatii cu filialele noastre si alte organizatii sau furnizori de servicii in conformitate cu aceasta Politica de Confidentialitate si regulile postate pentru promotiile noastre.

D. Cookie-urile si tehnologiile de urmarire

Noi folosim cookie-uri si tehnologii de urmarire similare pentru a colecta si pentru a folosi Informatiile dvs. Personale, inclusiv pentru a servi publicitate bazata pe interes. Pentru mai multe informatii despre tipurile de cookie-uri si tehnologii de urmarire pe care le folosim, de ce si cum le puteti controla, va rugam sa consultati Declaratia de Cookie aici.



E. Alte Drepturi de protectie a datelor

Aveti urmatoarele drepturi de protectie a datelor:

  • De a accesa, corecta, actualiza, sau solicita stergerea Informatiilor Personale. ICOI Romania ia masuri rezonabile pentru a se asigura ca datele pe care le colectam sunt de incredere pentru utilizarea prevazuta, exacte, complete si actualizate. Ne puteti contacta in orice moment cu privire la accesarea, corectarea, actualizarea sau stergerea Informatiilor Personale, sau modificarea datelor sau preferintele de marketing prin email la office@icoi.ro. V om lua in considerare solicitarea dvs., in conformitate cu legile in vigoare.
  • In plus, daca sunteti un rezident al SEE, puteti obiecta la procesarea informatiilor personale, sa cereti restrictionarea procesarii Informatiilor Personale sau sa solicitati portabilitatea Informatiilor Personale. Din nou, puteti exercita aceste drepturi prin email la office@icoi.ro.
  • In mod similar, in cazul in care am colectat si procesat Informatiile Personale in baza consimtamantului dvs., va puteti retrage consimtamantul in orice moment. Retragerra consimtamantului dvs. nu va afecta legalitatea oricarei prelucrari efectuate inainte de retragerea dvs. si nici nu va afecta procesarea Informatiilor Personale efectuata bazandu-se pe motive de prelucrare legale, altele decat consimtamantul.
  • Aveti dreptul de a sesiza autoritate de protectie a datelor cu privire la colectarea si utilizarea de catre noi a Informatiilor dvs. Personale. Pentru mai multe informatii, va rugam sa luati legatura cu autoritatea locala de protectie a datelor.

Noi raspundem la toate solicitarile pe care le primim de la persoane fizice care doresc sa-si exercite drepturile de protectie a datelor in conformitate cu legile in vigoare privind protectia datelor. Va putem solicita sa va confirmati identitatea pentru a ne ajuta sa raspundem in mod eficient la solicitare.



4. Informatii Generale

A. Cum partajam si impartasim informatii

Putem partaja si dezvalui Informatiile dvs. Personale pentru urmatoarele tipuri de terte parti pentru scopurile descrise in aceasta Politica de Confidentialitate (in scopul prezentei sectiuni, „dvs.“ se refera la Membrii si Vizitatori cu exceptia cazului in care se indica altfel):



  1. Furnizorii de servicii: Uneori, impartasim informatiile dvs. cu furnizorii nostri de servicii terte parti, care ne ajuta sa oferim si sa derulam Serviciile noastre sau ofera alte functii legate de afaceri.

    De exemplu, in cazul in care este necesar sa se puna la dispozitia Membrilor ceva ce acestia au solicitat (ca sa permita o caracteristica, cum ar fi Profil Social), atunci putem impartasi Informatiile Personale ale Membrilor in acest scop. Alte exemple includ analiza datelor, stocarea de date, angajarea suport tehnic pentru serviciile noastre, plati de prelucrare, si livrarea de continut.

    Acesti furnizori de servicii terti intra intr-un contract care le cere sa utilizeze Informatiile dvs. Personale numai pentru furnizarea Serviciilor oferite de noi sau prin/sub patronajul nostru si intr-un mod care este in concordanta cu aceasta Politica de Confidentialitate.
    In legatura cu Serviciile noastre, putem folosi un furnizor de servicii terta parte care sa ne permita sa construim functii in aplicatia noastra sau sa comunicam cu Membrii nostri, prin mesaje text. De asemenea, pentru hostarea bazei de date sau a Website-ului folosim serviciile unui ofertant de hosting.

  2. Partenerii de publicitate: Putem intra in parteneriat cu retele publicitate terte pentru a afisa publicitate pe site-urile noastre sau pentru a gestiona si oferi publicitatea noastra pe alte site-uri si putem impartasi Informatii Personale ale Membrilor si Vizitatorilor cu acestia in acest scop. Noi nu vindem contactele sau Informatiile Personale a nici unuia din Membrii nostrii.

    Noi si partenerii nostri terta parte pot utiliza cookie-uri și alte tehnologii de urmarire, cum ar fi pixeli si balize web, pentru a aduna informatii despre activitatile dvs. pe site-urile noastre si alte site-uri pentru a va furniza publicitate directionata pe baza activitatilor de navigare si interesele dvs. Pentru mai multe informatii despre cookie-uri si alte tehnologii de urmarire, va rugam sa consultati Declaratia de Cookie aici.

  3. Orice societate, organizatie organizatoare si gazda de evenimente: In cazul in care organizam evenimente de profil (cursuri, simpozioane, congrese, prezentari, sedinte si orice alte reuniuni) prin intermediul unui organizator tert si in cazul in care este oferita cazare impartasim Informatiile dvs. Personale cu aceste firme terte pentru a putea oferii intreaga gama de Servicii pentru aceste evenimente. Aceste entitati terte pot fi din gama celor trecute mai sus si terti din cadrul HORECA (hoteluri, pensiuni, restaurante, etc) sau firme de transport, agentii de turism sau ofertanti de bilete de calatorie(avion, autocar ,etc.).

  4. Orice organism de aplicare a legii competente, organism de reglementare, agentie guvernamentala, instanta de judecata sau de alte parti terte in cazul in care noi consideram ca divulgarea este necesara (a) ca o chestiune de drept sau regulament aplicabil, (b) sa exercite, sa stabileasca, sau sa apere drepturile noastre legale sau (c) pentru a proteja interesele vitale sau pe cele ale oricarei alte persoane.

  5. Un cumparator potential (si agentii si consilierii sai), in cazul unei vanzari, fuziuni, consolidari, lichidari, reorganizari sau achizitii.
    In acest caz, orice cumparator va fi supus obligatiilor noastre in cadrul acestei Politici de Confidentialitate, inclusiv sa respecte drepturile dvs. de acces si de alegere. Noi va vom notifica in legatura cu orice schimbare, fie prin transmiterea unui e-mail sau postarea un anunt pe Website-ul nostru.

  6. Orice are persoana, cu consimtamantul dvs.

B. Baza Legala pentru Procesarea Informatiilor Personale

Daca sunteti din Spatiul Economic European, baza noastra legala pentru colectarea si utilizarea Informatiilor Personale descrisa mai sus va depinde de Informatiile Personale in cauza si contextul specific in care le colectam.



Cu toate acestea, in mod normal, vom colecta si vom folosi date personale in cazul in care prelucrarea este in interesul nostru legitim si nu este inlocuita de interesele de protectie a datelor sau a drepturilor si libertatilor fundamentale. De obicei, interesele noastre legitime includ imbunatatirea, mentinerea, oferirea si cresterea tehnologiei noastre,a produselor si a Serviciilor noastre; asigurarea securitatii serviciilor si site-urile noastre; precum si pentru activitatile noastre de marketing.



Daca sunteti Membru, am putea avea nevoie de Informatii Personale pentru a efectua un contract cu dvs. In unele cazuri limitate, am putea avea, de asemenea, o obligație legala de a colecta Informatii Personale de la tine(ex:intocmirea evidentei Membrilor Asociatiei conform Ord.26/2000 cu privire la asociatii si fundatii). Daca va rugam sa furnizati Informatii Personale pentru a ne conforma unei cerinte legale sau pentru a intra in contact cu dvs., vom face acest lucru clar, la momentul relevant si va vom anunta daca furnizarea Informatiilor Personale este obligatorie sau nu, precum si posibilele consecinte daca nu furnizati Informatiile Personale.



In cazul in care este necesar prin lege, vom colecta Informatii Personale numai in cazul in care avem acordul dvs. de a face acest lucru. Daca aveti intrebari sau nevoie de informatii suplimentare privind temeiul juridic in baza caruia colectam si utilizam Informatiile dvs. Personale, va rugam sa ne contactati folosind datele de contact furnizate în sectiunea „Intrebari si comentarii“ de mai jos.



C. Optiuni si renuntari ale dvs.

Membrii si Vizitatorii care au optat pentru e-mailurile noastre de marketing pot renunta la primirea e-mailuri de la noi, in orice moment, facand clic pe linkul „dezabonare“ din partea de jos a mesajelor noastre de marketing. De asemenea, cererile de renuntare pot fi facute prin e-mail catre noi folosind datele de contact furnizate in sectiunea „Intrebari si comentarii“ de mai jos. Va rugam sa retineti ca unele comunicatii (cum ar fi mesaje de servisare, notificari despre cont, informatii de facturare) sunt considerate tranzactionale si sunt necesare pentru gestionarea contului, iar Membrii nu pot renunta la aceste mesaje, cu exceptia cazului in care anulati contul ICOI Romania.



D. Securitatea noastra

Luam masuri tehnice si organizatorice adecvate si rezonabile pentru a proteja Informatiile Personale impotriva pierderii, utilizarii necorespunzatoare, accesului neautorizat, divulgarii, modificarii, si distrugerii, tinand seama de riscurile implicate in prelucrarea Informatiilor Personale si de natura acestora. Daca aveți orice intrebari cu privire la securitatea Informatiilor Personale, ne puteti contacta la office@icoi.ro.



Conturile ICOI Romania necesita un nume de utilizator si o parola pentru a va conecta. Membrii trebuie sa pastreze numele de utilizator si parola sigura, si sa nu o dezvaluie unei terte parti. Deoarece informatiile din contul de Membru ICOI Romania sunt atat de sensibile, parole de cont sunt encriptate, ceea ce inseamna ca nu putem vedea parola unui membru. Nu putem retrimite parolele uitate. Puteti sa va resetati parola oricand din sectiunea LOGIN si vi se va emite o parola generica. La prima accesare a Contului vi se va cere sa schimbati parola din motive de securitate. Va rugam ca in cazul in care ati cerut resetarea parolei sa va logati imediat in Cont folosind parola generica si sa schimbati parola pentru a evita o eventuala logare neautorizata.



E. Transferuri Internationale

  • Noi operam in Romania
    Operatorii si calculatoarele noastre sunt locate/locati in Romania, deci informatiile pot fi trasferate catre, stocate si procesate in Romania. Datorita faptului ca ne aflam sub incidenta legilor de protectie a datelor al SEE vom face pasii necesari pentru protejarea datelor private incluzand oferirea unui Acord pentru Stocarea si Prelucrarea Informatiilor Personale atunci cand este necesar.

  • Transferul datelor catre UE si US
    ICOI Romania este parte a ICOI Europe si automat parte a ICOI international locat in Firefield, NJ. Datorita faptului ca Membrii ICOI Romania sunt automat Membrii ICOI Europe si ICOI international sunt obligati sa respectam regulamentele interioare ale ICOI si sa transferam Informatiile dvs. Personale obtinute de catre ICOI Romania catre filialele ICOI internationale responsabile cu tinerea evidentelor Membrilor. Mentionam deasemenea, ca entitatile mai sus mentionate pot folosi Informatiile dvs. Personale pentru a va trimite informari in legatura cu diferite activitati desfasurate pe plan international cat si in legatura cu noutati aparute pe piata de profil cat si despre statutul dvs. ca Membru international.

    In anumite situtatii, ni se poate cere sa dezvaluim Informatii Personale ca raspuns la solicitarile legale facute de catre autoritatile publice, inclusiv pentru a indeplini cerintele de securitate sau de aplicare a legii nationale.

    De asemenea, Informatiile dvs, Personale sunt transferate catre hosterul bazelor de date care este locat in Elvetia iar acest transfer este protejat prin certificat SSL Let’s Encrypt aplicat Website-ului nostru de catre firma de hostare.

    Membrii locati in Elvetia si UE vor fi rugati, la inregistrarea sau logarea in contul ICOI Romania, sa bifeze un Acord on-line pentru stocarea, procesarea si transferul Informatiilor Personale de catre/catre entitatile mentionate in aceasta sectiune.

F. Pastrarea datelor

Retinem Informatiile Personale in cazul in care avem un motiv legitim in curs de desfasurare sau de exista nevoia legala de a face acest lucru. Perioadele noastre de pastrare vor varia in funcție de tipul de date implicate, dar, in general, ne vom referi la aceste criterii, in scopul de a determina perioada de pastrare:

  • Este nevoie din punct de vedere legal sau contractual sa pastram datele.
  • Daca datele sunt necesare pentru a furniza serviciile noastre.
  • Membrii nostri au posibilitatea de a accesa si de a sterge datele din conturile lor ICOI Romania.
  • Membrii nostri se astepta in mod rezonabil sa pastram datele pana cand le vor sterge ei personal sau pana cand conturile lor ICOI Romania sunt inchise sau terminate.

Cand nu mai este nevoie legitima de a procesa Informatiile Personale, fie le vom sterge fie acestea vor fi transformate in „anonime” sau, in cazul in care acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece Informatiile Personale au fost stocate in arhive de backup), atunci vom stoca in siguranta Informatiile dvs. Personale si le vom izola de orice prelucrare ulterioara pana cand stergerea este posibila.



G. Schimbari in cadrul acestei Politici de Confidentialitate

Putem schimba aceasta Politica de Confidentialitate in orice moment si din cand in cand. Versiunea cea mai recenta a Politicii de Confidentialitate este reflectata de data versiunii situata in partea de sus a acestei Politici de Confidentialitate. Toate actualizarile si modificarile sunt in vigoare imediat dupa notificare, pe care o putem face prin orice mijloace, inclusiv, dar fara a se limita la acestea, prin posta, posta electronica - o versiune revizuita a acestei Politici de Confidentialitate sau de alt anunt pe site-urile web. Va recomandam sa examinati aceasta Politica de Confidentialitate din timp in timp pentru a ramane informat cu privire la modificarile pe care le pate suferi. Copiile noastre in format electronic sau stocate in orice alt mod corespunzator ale acestei Politici de Confidentialitate sunt considerate fiecare a fi adevarate, complete, valabile, autentice, si executorii ale acelei versiunii a Politicii de Confidentialitate, care a fost in vigoare la fiecare data respectiva momentului cand ati accesat Website-ul.



H. Intrebari si comentarii

Daca aveti intrebari sau comentarii, sau daca aveti un motiv de ingrijorare cu privire la modul in care am manageriat orice problema de confidentialitate, va rugam sa folosiți formularul nostru de contact pentru a ne trimite un mesaj. Puteti, de asemenea, sa ne contactati prin posta sau prin email la:

ICOI Romania

Str. Frederic Chopin nr 20A
Bucuresti, sector 2, 020244
Romania
Email: office@icoi.ro